Regulamin

Homepage » Regulamin

REGULAMIN REZERWACJI I ZAKWATEROWANIA 

Obowiązujący od dnia 15.01.2021
Dokonanie rezerwacji jest jednoznaczne z zaakceptowaniem niniejszego regulaminu.

W treści regulaminu użyte zostały następujące pojęcia:

  1. Klient – osoba prawna lub osoba fizyczna posiadająca zdolność do czynności prawnych według zapisu kodeksu cywilnego.
  2. Usługodawca – Grzechowiak Górskie Apartamenty NIP 7361743507 z siedzibą w Zakopanem przy ulicy Oberconiówka 13e/1. 
  3. Usługa – usługa zakwaterowania realizowana przez Grzechowiak Górskie Apartamenty na rzecz klienta.
  4. Umowa – wzajemne prawa i obowiązki stron wynikające z umowy zakwaterowania w lokalach.
  5. Cena za usługę – kwota wskazana podczas rezerwacji, obejmująca wszelkie należności wynikające z umowy.
  6. Kaucja zwrotna – depozyt w wysokości 500 PLN za każdy wynajęty apartament na poczet ewentualnych zniszczeń lub braków w apartamencie pobierany w dniu zameldowania.

I – REZERWACJA I ZASADY PŁATNOŚCI

  1. Podczas rezerwacji Klient wybiera lokal oferowany przez  Grzechowiak Górskie Apartamenty  Sp. k. za pośrednictwem strony internetowej lub portalu pośredniczącego w zawieraniu umów, a następnie dokonuje rezerwacji konkretnego lokalu poprzez wypełnienie wirtualnego formularza rezerwacji dostępnego w serwisie internetowym. Klient może również dokonać rezerwacji telefonicznie lub mailowo.
  2. Oferowane lokale są przeznaczone do zamieszkania maksymalnie przez liczbę osób wskazanych w formularzu rezerwacji. Klient wskazuje liczbę osób w formularzu rezerwacji. Liczba osób nie może przekraczać ilości maksymalnie przeznaczonej dla danego lokalu.
  3. Każda dodatkowa osoba ponad ilość określoną w dokonanej przez Klienta rezerwacji na 14 dni i mniej przed planowanym przyjazdem będzie dodatkowo płatna w wysokości 60 zł osoba/doba. W terminie między 22 grudnia a 5 stycznia opłata ta wynosi 120 zł osoba/doba.
  4. Potwierdzeniem rezerwacji jest doręczenie wiadomości na adres poczty elektronicznej, wskazanej przez Klienta podczas procesu rezerwacji.
  5. Klient zobowiązany jest do wpłaty zaliczki lub całej kwoty w ciągu 1h od otrzymania rezerwacji poprzez jedną z metod płatności podaną w wiadomości mailowej. 
  6. W przypadku oferty elastycznej , elastycznej ze śniadaniem lub oferty dłużej= taniej Klient zobowiązany jest wpłacić pełną kwotę, jeśli do jego przyjazdu pozostaje mniej niż 14 dni. Jeśli do rozpoczęcia pobytu pozostaje więcej niż 14 dni, należy wpłacić 30% wartości rezerwacji. 14 dni przed przyjazdem każdy pobyt musi zostać opłacony w 100%.
  7. W przypadku oferty bezzwrotnej Klient zobowiązany jest wpłacić 100 % kwoty w dniu dokonania rezerwacji. Oferta bezzwrotna gwarantuje najniższa cenę ,ale nie ma możliwości anulowania lub modyfikacji rezerwacji.
  8. Brak wpłaty środków w ciągu 1h od trzymania rezerwacji skutkuje natychmiastową anulacją rezerwacji.
  9. Klient zobowiązany jest do przekazania informacji niezbędnych w procesie rezerwacji (imię, nazwisko, numer telefonu i adres poczty elektronicznej).
  10. Dowodem zakupu jest paragon. Jeśli Klient potrzebuje faktury za pobyt, zobowiązany jest do przekazania tej informacji przed dokonaniem płatności. Po wystawieniu paragonu, nie ma możliwości otrzymania faktury.
  11. Usługodawca może odmówić przyjęcia Klienta, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin wyrządzając szkodę w mieniu obiektu lub gości czy też szkodę na osobie Gościa bądź pracowników lub innych osobach przebywających na terenie obiektu lub też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt innych klientów lub funkcjonowanie obiektu.

II – ANULACJA I ZMIANA REZERWACJI

  1. Bezpłatna anulacja oraz wszelkie zmiany dotyczące rezerwacji są możliwe na 14 dni przed rozpoczęciem pobytu. Każda zmiana uzgadniana jest indywidualnie i uzależniona jest od kalendarza dostępności. Usługodawca zastrzega sobie prawo do odmowy dokonania zmian bądź naliczeniu dodatkowych opłat. Zwrot wpłaconych środków następuje w ciągu 14 dni roboczych. W przypadku zwrotu na zagraniczne konto pobierana jest opłata manipulacyjna w wysokości 50 PLN.
  2. Jeśli Klient anuluje rezerwację po ustanowionym terminie, nie przysługuje mu zwrot wpłaconych środków.
  3. Wcześniejszy wyjazd Klienta z lokalu nie uprawnia go do zwrotu opłaty za niewykorzystaną część pobytu.
  4. Grzechowiak Górskie Apartamenty Sp.z o.o. Sp. k. ma prawo do anulowania rezerwacji bez podania przyczyny w ciągu 48h od momentu dokonania rezerwacji. W przypadku odwołania rezerwacji przez Grzechowiak Górskie Apartamenty wpłacona zaliczka lub opłata za pobyt zostanie zwrócona do 14 dni roboczych.

III – WARUNKI POBYTU

  1. Pobyt rozpoczyna się nie wcześniej niż o godzinie 16:00  a kończy ostatniego dnia nie później niż o godzinie 11:00.
  2. Recepcja czynna jest od 9:00 do 21:00.
  3. Jeżeli Klient nie opuści lokalu do godziny 11:00 Usługodawca ma prawo obciążyć Klienta kwotą 300 zł za nieterminowe wymeldowanie.
  4. Po uzgodnieniu z recepcją, w miarę dostępności lokalu istnieje możliwość przedłużenia pobytu w dniu  wyjazdu do godziny 18:00. Koszt to 300 zł.
  5. Przyjazdy po godzinie 21:00 są dodatkowo płatne 100 zł po wcześniejszym uzgodnieniu dostępności rezydenta.
  6. W przypadku niestawienia się do godziny 23:59 w dniu rozpoczęcia pobytu  – rezerwacja zostanie anulowana, Klientowi nie będzie przysługiwał zwrot wpłaconej kwoty, a apartament zostanie wystawiony do ponownej sprzedaży.
  7. Przy pobraniu kluczy do apartamentu Klient okazuje dowód tożsamości i uiszcza kaucję zwrotną. Kaucja pobierana jest w formie pre-autoryzacji karty płatniczej (należy podać numer karty i datę ważności). Kaucja odblokowywana jest w ciągu 3 dni od dnia wymeldowania w przypadku nie stwierdzenia zniszczeń/ braków w apartamencie lub częściach wspólnych budynków. Informację o zniszczeniach/ brakach będzie przesyłana do Klienta za droga mailową, telefoniczną lub portalu turystycznego. W przypadku odmowy wpłaty kaucji klucze nie zostaną wydane. Okres blokady środków na koncie wynosi najczęściej od 7 do 14 dni roboczych w zależności od banku.
  8. W celu realizacji umowy Klient otrzyma w dniu przyjazdu kod do furtki wejściowej na teren obiektu oraz kod do drzwi na klatkę schodową, a także klucze do apartamentu. Klient zobowiązany jest nie udostępniać kodów oraz karty osobom trzecim z wyłączeniem osób, które wspólnie z nim przebywają w apartamencie na czas pobytu. 
  9. W przypadku, gdy Klient w sposób rażący narusza spokój i/lub dobra sąsiadów oraz nie przestrzega powszechnie stosowanych norm współżycia między domownikami i gośćmi – Usługodawca zastrzega sobie prawo wypowiedzenia Klientowi umowy pobytu w apartamencie ze skutkiem natychmiastowym. W takiej sytuacji Klientowi nie będzie przysługiwał zwrot należności za niewykorzystany okres pobytu. 
  10. Usługodawca zastrzega sobie prawo do odmówienia pobytu turystów, którzy przyjechali w większej ilości osób niż podanych w warunkach rezerwacji. Każda zmiana odnośnie ilości osób powinna być zgłoszona co najmniej 48 h przed planowanym przyjazdem celem przygotowania apartamentu.
  11. Po zakończeniu pobytu klient ma obowiązek zdać apartament i zwrócić klucze Usługodawcy lub osobie do tego upoważnionej.
  12. Klient ma zakaz przekazywania apartamentu do użytkowania osobom trzecim.
  13. Przy zameldowaniu pobierana jest opłata miejscowa w wysokości 2 zł osoba/doba, płatna gotówką.
  14. Warunkiem zwrotu kaucji jest pozostawienie lokalu w należytym porządku, w stanie niepogorszonym oraz pozostawienie wszelkich elementów wyposażenia lokalu (w tym również sprzętu AGD i RTV) w stanie nadającym się do dalszego użytkowania. 
  15. Klient ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych w apartamencie powstałe z jego winy lub winy odwiedzających .
  16. Dziecko do lat 3 (jedno na apartament) śpiące z dorosłymi lub we własnym łóżeczku i niewymagające pościeli nie ponosi żadnych opłat za pobyt. Pozostałe dzieci płacą regularną cenę i traktowane są na takich samych zasadach jak osoba dorosła. 
  17. Usługodawca zobowiązany jest odpowiadać na każdą próbę kontaktu podejmowaną przez Klienta.
  18. Wszelkie usterki znajdujące się w lokalu, Klient zobowiązany jest zgłaszać niezwłocznie po ich wykryciu maksymalnie do 2 godzin od momentu zameldowania.
  19. Usługodawca ma prawo do odmowy pobytu osobom znajdującym się pod wpływem alkoholu lub środków odurzających. Klientowi nie przysługuje zwrot za niewykorzystaną rezerwację.
  20. Grzechowiak Górskie Apartamenty Sp.z o.o Sp. k.nie ponosi odpowiedzialności za niedogodności lub hałas spowodowane przez sąsiadów ( np. remont, zakłócanie ciszy nocnej, nieodpowiednie zachowanie na terenie obiektu). W przypadku zakłócania ciszy nocnej należy o tym fakcie powiadomić ochronę lub policję. Klientowi nie przysługuje z tego tytułu zwrot lub rekompensata.
  21. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za wydarzenia losowe mające wpływ na funkcjonowanie obiektu tj. nagłe braki w dostawie prądu/wody/ogrzewania/internetu oraz za awarie spowodowane złymi warunkami atmosferycznymi np. silnym wiatrem lub intensywnymi opadami śniegu/deszczu. Klientowi nie przysługuje z tego tytułu zwrot lub rekompensata.
  22. Klient zobowiązuje się do korzystania z kominka wyłącznie w czasie swojej obecności w apartamencie (dotyczy  kominków elektrycznych). Obowiązuje całkowity zakaz rozpalania ognia w kominkach tradycyjnych.
  23. Osoby trzecie niezameldowane w apartamencie mogą w nim przebywać wyłącznie za zgodą wynajmującego. 
  24. Najemca (Gość) zobowiązany jest w razie zagrożenia dla jego życia lub zdrowia (a także innych osób przebywających wraz z nim w apartamencie) niezwłocznie wezwać ochronę budynku – za pośrednictwem następujących danych kontaktowych przekazanych w dniu przyjazdu.
  25. Usługodawca zastrzega, że nie wszystkie elementy dekoracji widoczne na zdjęciach użytych do sesji fotograficznej są dostępne w ofercie.
  26. Zasady korzystania ze strefy SPA określa odrębny regulamin umieszczony w strefie SPA (dotyczy tylko obiektów ze strefą SPA).
  27. Do każdego apartamentu przynależy jedno bezpłatne miejsce parkingowe. Dodatkowe miejsce parkingowe ( w miarę dostępności) to koszt 70 zł za dobę.
  28. Obiekt oferuje ofertę masaży , którą można zakupić podczas pobytu według bieżącego cennika. Anulacja bezkosztowa  jest możliwa do dnia poprzedzającego planowany masaż do godziny 20.00 w innym przypadku gość jest obciążany całkowitym kosztem usługi.
  29. W lokalu obowiązuje( złamanie każdego z poniższych zakazów skutkuje obciążeniem turysty w wysokości 500 PLN z kaucji zwrotnej lub w  przypadku nieuzasadnionego wezwania straży pożarnej kosztów interwencji):

    • Cisza nocna w godzinach 22:00 – 6:00.
    • Całkowity zakaz palenia. 
    • Zakaz wprowadzania zwierząt
    • Zakaz organizowania imprez np. wieczorów kawalerskich, panieńskich i imprez okolicznościowych.
    • Zakaz używania środków odurzających.
    • Zakaz używania świec, kadzideł.
    • Zakaz przenoszenia wyposażenia apartamentu do innych lokali (stoły, krzesła, zastawa stołowa  itp.).
    • Zakaz wynoszenia mebli na balkon/taras.

IV – ODPOWIEDZIALNOŚĆ

  1. Grzechowiak Górskie Apartamenty Sp.z o.o Sp. k.nie ponosi żadnej odpowiedzialności za przedmioty należące do Klienta pozostawione w lokalu po dniu wymeldowania. 
  2. W przypadku zgubienia kompletu kluczy Klient zostanie obciążony następującymi kosztami:
    • Szlafrok 100 zł.
    • Karta magnetyczna do pokoju 50 zł
    • Klucz do blokady parkingowej 50 zł
  3. Informujemy, iż obiekt jest monitorowany.
  4. W przypadkach nieujętych niniejszym regulaminie zastosowania mają przepisy polskiego Kodeksu Cywilnego. 

V – ZWIERZĘTA

  1. Grzechowiak Górskie Apartamenty  Sp. k.nie wyraża zgody na pobyt zwierząt.
  2. Klient, który chciałby przebywać w lokalu wraz ze zwierzęciem, zobowiązany jest przed dokonaniem rezerwacji o zwrócenie się o udzielenie indywidualnej zgody na pobyt ze zwierzętami.
  3. Jeśli Usługodawca wyrazi zgodę na pobyt zwierząt, klient zobowiązany jest do uiszczenia opłaty w wysokości 80 zł/ doba.
  4. Podczas pobytu zwierzęta nie mogą przebywać bez opieki w apartamentach oraz na terenie obiektu. 

VI – REKLAMACJA

  1. W przypadku stwierdzenia niezgodnego z Umową świadczenia usług, wszelkie reklamacje Klient może zgłosić w formie elektronicznej na adres biuro@resortsosnica.pl w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia zakończenia pobytu.
  2. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od jej otrzymania. Klient zostanie poinformowany o decyzji drogą mailową.

RODO

Klauzula informacyjna 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – RODO) – ,,Rozporządzenie”, informuję, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Grzechowiak Górskie Apartamenty, z siedzibą w Zakopanem.
  2. Administratorem danych z monitoringu jest Wspólnota Mieszkaniowa jak poniżej:

    • Wspólnota Mieszkaniowa
      MODRZEJEWSKA RESIDENCE
      F.U.4 Kąty Sławomir Walczak
      Ul. Królewska 27 e
      34-511 Kościelisko
      E-mail: scechura@nieruchomosci-zakopane.eu
    • Wspólnota Mieszkaniowa
      SOŚNICA RESORT& SPA
      ul.H. Modrzejewskiej 7
      34-500 Zakopane
      E-mail: sosnica@ecolokum.pl
  3. Pani/Pana dane osobowe tj.: imię i nazwisko, adres, e-mail, nr telefonu, adres będą przetwarzane w celu marketingowym, bądź w celu wykonania umowy wynajmu, której stroną jest osoba, której te dane dotyczą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b lub na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie udzielonej zgody .
  4. W związku z przetwarzaniem danych w celach wskazanych w pkt 2, Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych tj.: Urząd Skarbowy, Zakład Ubezpieczeń Społecznych, firmy obsługujące system płatności elektronicznych, firmy informatyczne, biuro rachunkowe, z którymi mamy zawartą umowę o powierzeniu przetwarzania danych osobowych itp.
  5. Pani/Pana dane osobowe od momentu pozyskania będą przechowywane przez okres np. do ew. odwołania zgody, a po takim odwołaniu, przez okres przedawnienia roszczeń przysługujących administratorowi danych i w stosunku do niego.
  6. Przysługuje Pani/Panu prawo żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, a także prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania.
  7. Jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, czyli na podstawie udzielonej zgody przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  8. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących, narusza przepisy Rozporządzenia.
  9. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy. Nie podanie danych osobowych może skutkować odmową realizacji wskazanych wyżej celów umowy.
  10. Dane osobowe przetwarzane przez Administratora na podstawie Rozporządzenia nie podlegają zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 Rozporządzenia.

error: Content is protected !!
This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.